Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2008 11:05 - Моето таз годишно море
Автор: moetopatuvane Категория: Туризъм   
Прочетен: 1455 Коментари: 4 Гласове:
0



Да си призная няма да ми е съвсем за пръв път тази година, защото вече имах възможност да помириша море на два пъти още преди да стане лято. През многото майски празници отскочихме до Тасос за кратко, а в края на май не пропуснах концерта на Апокалиптика в Каварна, но това са теми за други 2 постинга.
Никога обаче не съм се чудила повече КЪДЕ да отида на море от тази година.
1) Вариант 1 нескъпа почивка в Гърция след много умуване отпадна по две причини: харесахме си оферта за Платамонас (Олимпийска ривиера), в която предлагаха хубави допълнителни ексурзии, до Метеора например. 
Обаче първо никой не може да ти гарантира, че ексурзията наистина ще се случи, второ решихме че ще ни струва повече отколкото бихме искали да похарчим.
2) Варинат 2 се появи неочаквано едни приятели предложиха да се яхнем 4 човека с кола и да отидем до Истанбул и околностите. Първоначално ми звучеше добре, обичам Истанбул, била съм само 2 пъти и мисля,че за още 5 няма да ми омръзне, но август е наистина горещ и доста прашен в Турция, особенов един такъв голям град.
И накрая трядиционно :
3) се спряхме на нашето море. Въпреки всички зловещи слухове че туристите се изнасят зашото е бетонно, тъпо и скъпо. Отиваме да се търкаляме на палжовете на Китен. Или по-скоро на южния плаж.
Бях миналата година там и не се разочаровах въпреки хладния септември. Как е тази ще разказвам като се върна след седмица, а до тогав ада разказват тези, които вече са ходили :-)



Тагове:   море,   моето,


Гласувай:
0



1. foodgloriousfood - Ще чакаме разказа
15.08.2008 12:14
ти тогава. :-) Аз лично миналата година малко се поразочаровах от южното черноморие, после през септември бях по работа в Албена и прескочихме и до мидената ферма до Каварна и ми хареса....Попътен вятър и хубава почивка!:-)
цитирай
2. анонимен - Мерси
15.08.2008 13:16
Мерси, :-) !!!
цитирай
3. gamina - южния плаж
15.08.2008 13:38
От години не съм ходила в Китен (2002-ра последно), обаче преди това всяко лято се въргалях по тоя Южен плаж :)
цитирай
4. анонимен - moetopatuvane
15.08.2008 17:11
Аз за пръв път го видях миналата година, след 7 годишно прекъсване, хм нямаше нищо общо, само плажът все още си беше там :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: moetopatuvane
Категория: Туризъм
Прочетен: 21391
Постинги: 2
Коментари: 8
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930